سخنان سید مصطفی تاجزاده در رابطه با انتخابات دهم

فایل صوتی تازه منتشر شده از
سخنان سید مصطفی تاجزاده
سه دوره من مسوول انتخابات کشور بودم، ما به هر حال با تیمی سروکار داریم که کاملا مجاز میدونند برای رسیدن به هدفشون هر کاری را انجام بدهند. فتوا دارن، می گویند چون هدفمون مقدسه بنابراین ما میتونیم حتی دروغ بگیم، میتونیم تهمت بزنیم. مگه نگفتند که امام تو پاریس به مردم وعده های دروغ داد که قبول نداشت بخاطر اینکه پیروز بشه ولی یه چیز دیگه بر جامعه حاکم بکنه. وقتی در مورد امام این حرف رو میزنن در مورد خودشون که به طریق اولی این حرف رو اعتقاد دارنند که ما هدفمون مقدسه، بنابرین چون هدفمون مقدسه از هر وسیله ای میتونیم استفاده بکنیم و دست به کارهایی ممکنه خدایی نکرده بزنند که کام ملت رو تلخ بکنه. ما از سلامت انتخابات اظهار نگرانی میکنیم، آقای محصولی وزیر کشور میگه نگران نباشید من اینجا هستم. ما حرفمون اینه که آقا اصلا نگرانی ما از خود شماست، ما که با بدنه وزارت کشور مشکلی نداریم، ما با کسانی مشکل داریم که، یه نمونش بگم و عرضم رو خاتمه بدم، ما در سال ۷۶ به ما خبر دادند که در لرستان داره تخلفات وسیعی صورت میگیره، تعرفه ها را توزیع کردند دارند اسم مینویسند. به آقای هاشمی رئیس جمهور وقت اطلاع دادیدم، یک هیاتی فرستاد و عرض به حضور شما که، آن هیات رفت و در بسیاری از شهرها مانع تقلب شد. با وجود این چند تا شهر از دستشون دررفت. انتخابات که تموم شد ما دیدیدم که در سه تا از شهر های لرستان بیش از صد و هشتاد درصد واجدین شرایط شرکت کردند. یعنی صد در صد زندگان رای دادند، هشتاد درصد اموات هم اومدند .. طبیعتا نتیجه انتخابات هم با صد و سی درصد به نفع رقیب آقای خاتمی بود. بعد هم که اعتراض کردیم، اونوقت استاندار آقای محمد زاده بود، و این آقای محمد زاده امروز در دولت آقای احمدی نژاد ارتقاء مقام پیدا کرده و استاندار خراسان رضوی محسوب شده. بهش گفتند که چرا نامردی کردی؟ گفت من نامردی نکردم، بقیه استاندارها نامردی کردند، همه قرار بود اون کارو بکنند که نکردند، من کردم




دانلود mp3 - 3gp - wma