مصاحبه با رضا علامه‌زاده کارگردان فیلمهای تجاوز در زندان

رضا علامه زاده، نويسنده، فيلمساز، مدرس سينما و کارگردانی که اخیرا دو فیلم افشاگرانهٔ تجاوز در زندانها را ساخته بود در برنامه تفسير خبر از شبکه خبری فارسی صدای آمريکا تحت عنوان «وضعيت حقوق بشر در ايران» پيرامون وقايع اخير ايران و نقش تصوير در انتشار اخبار اين وقايع توضيحاتی داد.

افرادی که بهشون تجاوز شده بیشتر از متجاوزین در پنهان کردن تجاوزی که بهشون شده تلاش میکنند. من خواهش می‌کنم...من الان در این چند روزی که این فیلم پخش شده چندین نفر با من تماس گرفتند که میخواند بیاند و تحت تاثیر این قضهٔ حرف بزنند. من از این فرصت چند ثانیه استفاده می‌کنم، از تمام هم میهنانم تقاضا می‌کنم اگر مورد تجاوز قرار گرفته‌اید...تجاوز جنسی‌ قرار گرفته‌اید در زندانهای ایران نترسید، این شما نیستید که باید شرمنده باشید. بنابرین خواهش می‌کنم پا جلو بگذارید هر کجا که هست اینرو بیان کنید


دانلود