پلاكارد "داريوش ممبينی آزاد بايد گردد" در مقابل فرمانداری اهواز

درخواست برگزاری تجمع اعتراضی نسبت به وضعیت داریوش ممبینی
ازسوی بیش از ۸۵۰ تن از فعالان شهر اهواز

جـــرس: با گذشت بیش از سه هفته از بازداشت داریوش ممبینی، عضو شورای شهر اهواز، جمع زیادی از فعالان و همچنین حامیان این شخصیت اصلاح طلب استان خوزستان، طی نامه ای به فرمانداری اهواز، خواستار برگزاری تجمعی در روز چهارشنبه ٢۸ مهر ماه ۸۹ شدند.

بنا به گزارش منابع خبری جـــرس، امضا کنندگان این نامه دلیل تجمع خود را در جهت "حمایت از داریوش ممبینی و در اعتراض به بازداشت غیرقانونی و همچنین سلب عضویت وی از شورای شهر اهواز" اعلام کرده اند.

بر اساس این گزارش، برخی از امضاكنندگان، روز دوشنبه به نمایندگی ازدیگر امضا کنندگان، با در دست داشتن عكس های این نماینده و همچنین پلاكارد "داریوش ممبینی آزاد باید گردد" در فرمانداری حضور به هم رساندند و نامه درخواست تجمع خود را تحویل دادند.

گزارش مذکور همچنین با بیان این مطلب که "وضعیت جسمی داریوش ممبینی بسیار وخیم می باشد و بر اثر اعتصاب غذای طولانی مدت در محل بازداشتگاه تحت نظر پزشك می باشد"، وضعیت جسمی سید حمید حسن زاده رئیس بازداشتی شورای شهر اهواز را نیز وخیم اعلام کرد و خاطرنشان کرد دیروز از بازداشتگاه با خانواده حسن زاده تماس گرفته شده و گفته اند كه دفترچه بیمه خدمات درمانی وی را به اداره اطلاعات بیاورند. همچنین چند روز پیش، پس از دیدار خانواده حسن زاده با وی، خانواده اش اظهار كرده اند كه نامبرده حداقل بیست كیلو وزن كم كرده و به شدت از ناحیه قلب مشكل دارد و پزشكان بازداشتگاه گفته اند كه نامبرده باید سریعا" عمل جراحی قلب انجام داده ولی تا كنون بازپرس ایشان اقدامی در جهت آزادی ایشان نكرده است.

شواهد حاكی از آن است كه هم داریوش ممبینی وهم سید حمید حسن زاده در وضعیت وخیم جسمانی به سر می برند.

ادامه گزارش


پست های مرتبط